Preprostost in preglednost ponudbe otroška trgovina zagotavlja z pregledno, smiselno in prepoznavno razvrstitvijo vse ponudbe. Vsi prodajni artikli, ki jih otroška trgovina ima v ponudbi so razvrščeni tako, da artikel, katerega si je kupec zamislil ali zaželel kot darilo, ne bo težko najti. Poleg tega so artikli opremljeni z vsemi potrebnimi informacijami, katere so koristne tako za kupca kot bodočega uporabnika. Vsekakor so ob nakupu ali zgolj ogledu dodatne informacije dobrodošle, saj nam bistveno bolj osmislijo igračo, del otroške opreme ali kateri koli drug artikel, ki ga otroška trgovina ima v ponudi. Informacije v otroški trgovini lahko nudi predvsem prodajno osebje. Prodajno osebje vsake trgovine ima veliko informacij tako s strani proizvajalcev, katere predstavljajo prodajni zastopniki, kot tudi kupcev in obiskovalcev trgovine. V tako obsežnem naboru informacij iz različnih virov se sreča teorija in praksa, kar je dober pogoj za kvalitetno informacijo. Proizvajalci vedo veliko o teorij, svoj izdelek so dobro zamislil in izdelali, vendar razen peščice preizkusov v razvojnem oddelku in oddelkih, ki testirajo izdelke preden pridejo na trg, o praktičnem vidiku izdelka nimajo veliko izkušenj. Te za razliko imajo kupci in obiskovalci, z izdelki so se že srečali zato znajo veliko povedati z vidika praktične uporabe. Otroška trgovina s prodajnim osebjem vse te informacije združi v koristne napotke za kupce.
Otroška trgovina je prvenstveno namenjena staršem in otrokom. Staršem je otroška trgovina namenjena z prodajnimi artikli, nasveti in informacijami, otroci pa vse to dobijo prek vzgoje, nege in rasti. Otroke, takrat ko že nekoliko odrastejo, otroška trgovina zanima predvsem z vidika igrač.
Vsaka dobra otroška trgovina pa lahko odgovore na takšne zahteve lahko odgovori le z pestro in raznovrstno ponudbo. Mnogi artikli v prodajalni se skozi čas niso spreminjali, zgolj času in razvoju primerno evolucijo so doživeli. Otroški vozički, posteljice in podobni artikli so lep primer osnovnih funkcij, ki se do današnjih dni niso spremenile, obratno so evolucijske spremembe dobro opazne in prisotne ob uporabi. Na drugi strani ima otroška trgovina vedno na voljo kakšen izdelek, ki posnema na tak ali drugačen način, izdelovalne mojstrovine starih mojstrov. Čas, ki se je takrat drugače odvijal ter manj razpoložljivih sredstev in materialov pri izdelavi, so mojstre gnale do skrajnih meja iznajdljivosti in praktičnosti izkoristka danih možnosti. Poleg tega se je drugačna dimenzija časa odražala v kakovosti. Otroška trgovina si v mnogih izdelkih želi ohraniti, ta že skoraj pozabljen čas in njegovo mojstrovino. Vsekakor pa je otroška trgovina dobra vez med starimi in novimi prijemi pri izdelavi.