Zelo verjetno je, da ne veste kaj točno je optimizacija spletnih strani (v nadaljnjem tekstu: optimizacija strani). Vemo, da imamo lahko neko stran, in tako kot milijon drugih stvari je lahko tudi spletna stran optimizirana. Vzemimo za primer avtomobil. Ta je lahko optimiziran za hitrost in bo na hitrostnih tekmovanjih lažje prišel na prvo mesto. Če avto optimiziramo na porabo goriva na kilometer, pa bo ta lahko lažje zasedel prvo mesto o prevoženi razdalji.
Pri spletnih straneh pa je tako, da je za boljšo uvrstitev v googlu pomembna optimizacija strani. Kaj pa to sploh je? No, optimizacija strani je postopek v katerem uredimo neko spletno stran tako, da bo imela večjo možnost, da se pojavi v googlu in da bo google vedel v čem se ta stran gre. Če google ve o kateri zadevi je neka stran, jo bo potem tudi prikazal tistim ljudem kateri iščejo neko zadevo v zvezi s to stranjo.
Optimizacija strani pa ni ravno enostavna če ne veste kaj delate. Mnogo ljudi misli, da če je prebrala neka navodila kako se stran optimizira, da potem vedo vse kar je potrebno vedeti. Pogosto se zgodi da taki ljudje naredijo več škode kot pa koristi. Problem je tudi, ker imajo nekateri posamezniki nerealne želje.
Optimizacija strani sicer je nekaj kar lahko navaden človek naredi, vendar je potrebno vedeti malce več kot samo to, kako se spletna stran optimizira. Potrebno je vedeti tudi na kaj želimo optimizirati spletno stran, namreč če tega ne vemo, je optimizacija strani skorajda nemogoča. Potem so tudi primeri v katerih se optimizacija strani sploh ne izplača, kajti namen tega je, da spletno stran optimiziramo na neke ključne besede katere se v googlu iščejo, ampak, če ljudje ne iščejo določenih ključnih besed, pa mi želimo delati optimizacijo na te besede, jo sicer lahko naredimo, vendar nam ne bo čisto nič koristila. V tem primeru če želimo ustvariti promet na spletni strani, se moramo poslužiti drugih orodij.