Za Google oglaševanje je cenik lahko tudi zelo nizek

Ste svojo priložnost za čim boljšo in tudi čim hitrejšo prodajo izdelkov oz. storitev prepoznali v oglaševanju na Googlu, pa vas zanima, kolikšen je za Google oglaševanje cenik? Seveda je prav, da si vsak zastavi najprej to vprašanje, saj je izredno pomembno načrtovati strošek in tudi preračunati v končni fazi, kateri izdelek se sploh splača oglaševati in katerega ne, kar pa je odvisno samo od marže, ki jo ima podjetje na posameznem izdelku oz. storitvi.

Google oglaševanje cenik

Vsekakor se je pri tem, kakšen ima Google oglaševanje cenik, najprej treba zavedati, da se določa za Google oglaševanje cenik za klik in ne kar pavšalno. Če najdete kakšnega ponudnika, pri katerem se plačuje pavšal, to nikakor ni dobra in predvsem poštena ponudba. Kakšen ima pa Google oglaševanje cenik za klik, pa tudi nikakor ni enoznačnega odgovora, saj ima lahko vaš konkurent ceno le npr. 8 centov, vi pa plačujete npr. 32 centov. Morda se na teh majhnih številka razlika tako zelo ne pozna, vsekakor pa se pozna pri ceni 1 €. Minimalna vrednost je v tem primeru 0,5 €, medtem ko je za Google oglaševanje cenik postavljen na maksimalno vrednost kar 5 €. To pa vsekakor je razlika, ki jo opazi praktično čisto vsak in na nekaj tisoč evrov predstavlja že hudo veliko razliko med tem, ali je oglaševanje na Googlu poceni ali pa izjemno drago in se nikakor ne splača. Upoštevati je namreč treba, da se čisto vsak klik ne spremeni tudi v nakup, po drugi strani pa je čisto vsak klik strošek, zato se vsekakor splača kampanjo optimizirati, kolikor le gre. Seveda pa to zahteva kar precej znanja, saj je informacija o tem, da se za Google oglaševanje cenik za klik določa tudi na podlagi ocene kakovosti, povsem enostavna v teoriji, medtem ko je v praksi vse skupaj izjemno težko dosegljivo tudi za podjetje z veliko izkušnjami, ki ima v upravljanju zelo veliko število kampanj, od posameznika, ki pa želi za svoje podjetje vse urediti sam, pa je tudi izjemno težko pričakovati, da bo AdWords oglase pripravil tako dobro, da bo cena najnižja, kot je le možno. Kljub temu, da je lahko kampanja najbolj optimizirana, kot le gre, pa vsekakor tu ne gre razmišljati v smeri, da bo za Google oglaševanje cenik  na ravni samo nekaj centov in to za čisto vse kampanje na vseh področjih.

Oceni zgornjo objavo