Etikete morajo kupcem pasti v oči

Etikete se nalepijo na izdelke oziroma embalažo, da kupec takoj ve za kaj gre in kupi vaš proizvod. Če pa hočete pritegniti nove stranke, morate imeti etikete vrhunskega dizajna, ki vzbujajo zaupanje, da bodoča stranka poseže po vašem produktu. Ljudje smo namreč narejeni tako, da kupimo tisto, kar privleče naše oči in čustva najbolj, zato mora biti embalaža res primerna, lepa ter funkcionalna in sporočilna, hkrati pa še prepoznavna. Brez skrbi, tak dizajn vam zagotovi vrhunski oblikovalec.

etikete

Vrhunske etikete so lahko za razno embalažo, kot so steklenice, škatle, konzerve, vrečke in drugo. Lahko so standardnih velikosti ali pa posebnih, ki pa se naredijo posebej za vas in niso vedno na zalogi, zato jih je treba malo prej naročiti. Oblike etiket se naredijo lahko katere koli, ker se jih izreže s posebno tehniko.

Etikete so običajno nanizane na svitku, ki je na tulcu in z njega lahko ročno ali strojno lepite nalepke na embalažo. Naredijo se tako, da so odporne na vodo, prstne odtise, UV žarčenje in umazanijo. Če se nalepka razpaca, zgleda ceneno in stranka ne bo dobila zaupanja v vaš proizvod, ker je vajena kvalitetnih proizvodov tudi od vaše konkurence.

Vse nalepke se morajo narediti v skladu za vašo celostno podobo blagovne znamke. Če tega nimate, je treba to najprej doreči in iz tega izhajajo potem vse druge vizualne podobne, da ima vaša blagovna znamka konsistentno podobo, ki se jo stranke navadijo, zato bodo na polici v trgovini ali na spletu takoj posegle po vašem produktu in ne po katerem drugem.

Zato naj vam etikete vedno naredi profesionalec, ki ve kako to narediti. Izbral bo tudi pravi material glede nato, kje se bodo produkti prodajali in kako dolgo se bodo uporabljali. Če jih ima stranka en mesec, mora etiketa zdržati toliko časa in če je zraven voda, mora biti odporna tudi na to. Ali pa če stranka da produkt v hladilnik na primer ali v skrinjo.