Kakšna je prava dieta?

Odrasel oseba naj bi na dan pojedla med 2000 in 2400 kilokalorji dnveno. Seveda pa je količnina vnosa kalorij odvisna od teže, višine, spola in aktivnosti. Največ ljudi je priseljenih živeti po določeni dieti zaradi njihovih zdravstvenih razmer. Veliko ljudi pa se odloči za dieto, da bi izgledali bolje ali pa imeli bolj zdrav življenski slog.

Kakšna je prava dieta?

dieta

Prava dieta mora vsebovati bogata in polnovredna živila, kot so sadje, zelenjava, polnozrnati izdelki, semena, jajca in mlečni izdelki. Pomembno je da zaužijemo dovolj vlaknin, mineralov in vitaminov, saj te zmanjšujejo možnost za nastanek kroničnih bolezni.

Pred začetkom vsake diete se pozanimajte s strokovnakom za prhrano, saj vam bo on najbolje svetoval glede na vaše želje. Strokovnjk pa vam bo nudil tudi podporo v primeru, da se diete ne boste mogli držati.

Držati se zdrave prehrane pomeni najti način prehranjevanja, ki ni le hranljiv, ampak tudi prijeten, trajnosten in primeren za vaše osebne okoliščine.

Kupujte hrano, ki jo želite jesti in raje ne kupujte hrane, ki si jo želite izogniti. S tem si povečate možnosti za uspeh. Če imate pri roki zdrave in hranljive prigizke (semena, kokice, sadje,…) zmanšujete možnost, da bi posegli po nezdravih prihrizkih v času lahkote.

Pomembno pa je tudi da med dieto še vedno uživate v svoji najljubši hrani. Prava dieta pomeni to, da lahko uživamo kakršno koli živilo.

Med vašo dieto se po vsej verjetnosti ne boste mogli 100% držati svoje diete. Pomembno pa je to, da ni važno kolikokrat “glojufate” in se ne držite svoje diete, da ne odnehate in vsak dan poskušate postati boljši.

Načrtovanje prehrane vnaprej, lahko zniža stres in neodločnost pri prehrani. Če si načrtujete vsak obrok boste vedeli kaj pojesti in kdaj.

Izmerite svoj napredek, da ocenite, ali imajo vaša dejanja predvidene poseldice. To ne pomeni, da si zapisujemo vsako kalorijo v aplikacijo. Če vaša prehrana deluje boste to občutili na vašem telesu. Manjši stres, boljše počutje, izguba odvečne teže itd.